مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس با ساختاری ایتالیایی تاریخ ساز شده است

یوونتوس با ساختاری ایتالیایی تاریخ ساز شده است

بپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس نسبت به پیروزی تیمش در برابر میلان در سوپر کاپ ایتالیا خوشبین بوده و به تمجید از تاریخ سازی بیانکونری با یک ساختار کاملا ایتالیایی پراخته است.

 

تیم یوونتوس در آخر این هفته در شهر دوحه قطر بازی سوپر کاپ ایتالیا را در برابر تیم میلان برگزار می کند تا به اولین جام این فصل دست پیدا کند. ماروتا نیز به کسب پیروزی در این بازی امیدوار است. این مدیر با تجربه ابتدا به تمجید از یوونتوس پرداخته است:

 

یوونتوس همیشه با اتکا بر ساختار و بازیکنانی ایتالیایی به قهرمانی رسیده و در تاریخ ثبت شده است. در واقع داشتن ترکیبی که از بازیکنان ایتالیایی تشکیل شده از مزیت های زیادی برخوردار است در مقابل تیم هایی که با بازیکنان خارجی بازی می کنند.

 

مزیت ایتالیایی بودن؟

 

ایتالیایی ها خیلی بهتر می توانند مفهوم پیروز شدن، مبارزه برای فتح اسکودتو و کسب قهرمانی برای هواداران را درک کنند. هویت ایتالیایی خیلی بیشتر از سایر ملیت ها صراحت و قدرت دارد.

 

نظر ماروتا در مورد دیدار با میلان در دوحه:

 

سوپر کاپ ایتالیا اولین جامی است که می توانیم در این فصل به چنگ بیاوریم. همان طور که در طول تاریخ دیده ایم، یوونتوس همیشه برای کسب پیروزی و قهرمانی بازی کرده و ما نیز برای قهرمان شدن به دوحه می رویم. البته تک بازی ها و فینال ها همیشه غیر قابل پیش بینی هتستند و به کمی شانس هم نیاز داریم. با این حال من مطلع هستم که تیم در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته و میل زیادی برای پیروز شدن در تیم وجود دارد. ما انگیزه بالایی داریم و من خیلی خوشبین هستم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: